onsdag, januar 03, 2007

Oh happy day!

Her sitter jeg og fryder og gleder meg som en liten unge over en helt fantastisk dippedutt som har det vakre, fengende navnet Craft ROBO 200. O fryd og glede så moro! For uinnvidde sjeler kan jeg fortelle at dette apparatur er i stand til å kutte ut de mest snirklete og fantastiske bokstaver og figurer, bare ved et par tastetrykk på min gamle, kjære venn, datamaskinen. La meg få vise en aldri så liten smakebit på hva denne fantastiske innretningen er i stand til. Og jeg må få legge til at dette er kun første prøve! Juhuu! *glise fra øre til øre*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heihei Nina!
Artig liten scrappeside du har laget deg! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt.. hehe..

Skal prøve å sjekke innom her nå og da, men minn meg gjerne på det på msn'n.. ;)

:)- i deg! Klem fra Kine

29 januar, 2007 14:46  

Legg inn en kommentar

<< Home