onsdag, mai 02, 2007

2005 finito, finished, ferdig, osv.

Da har jeg nådd en viktig milepæl i min scrappehistorie. Den siste LO'en med bilder fra 2005 er ferdig. Dvs. at jeg nå kan begynne på fjorårets bilder, og at jeg nå ligger kun 1 år og 4 måneder etter. Juhu!! *hoppe opp og ned mange ganger og juble høylytt*

Og for dere som er nysgjerrige på resultatet, ble det seendes slik ut:


Synes stadig det er vanskelig å få til å bruke mønsterark på en god måte, så jeg blir litt overveldet hver gang jeg ser den, men det er kanskje bare en vanesak? Jeg har i alle fall fått brukt et par nye ting på denne som jeg aldri har gjort før, clear stamps og hjemmelagede rub-ons.

Clear stamps (gjennomsiktige plastikstempler) kjøpte jeg på scrapbookmessa her forleden og er strålende fornøyd (kruseduller nederst til venstre), mens hjemmelagede rub-ons (SETTLERS) laget jeg ved å printe ut på plastikark som jeg lot tørke bittelitt før jeg gnukket det på. For fullstendig utstyrsliste vil jeg henvise dere til mitt galleri på de rosa sidene (scrapbookexpress.no) http://www.scrapbookexpress.no/galleri/showgallery.php?
cat=500&ppuser=950
.

Forøvrig er LO'en laget etter denne skissen fra gamle dailysketches.com: