søndag, september 09, 2007

Ajajaj!

Lenge siden jeg har lagt ut noe kreativt her nå, men det betyr ikke at jeg har liggi på latsida i scrappinga mi! Jeg har nå to ferdigscrappede album i hylla, og et tredje jeg har begynt på. Det betyr at jeg nå ligger kun ett år etter skjema, noe jeg er svært fornøyd med :oD

Ellers har jeg jo også startet en annen blogg som har tatt opp litt tid, nemlig Craft Robo bloggen. Det tar litt tid å utvikle nye ting å legge ut der, men er fryktelig gøy og inspirerende. Og så får jeg så gode tilbakemeldinger fra folk som laster ned det jeg lager, så den kommer jeg til å fortsette å oppdatere!

Til slutt vil jeg bare legge ved en av de LO'ene jeg har laget siden sist. Dette er en scraplift av ElisabethE i Design Teamet på det rosa forumet og har fått navnet "Hjemme hos Tøflus". Her har jeg brukt PC'en til å lage en tekstboks jeg printa ut på kartong og fylte med journaling for hånd, samt at jeg har brukt Mr. Robo til å lage teksten "Tøflus".


Og her er LO'en jeg scraplifta: