søndag, oktober 21, 2007

Stempelscrap: en stempel- og scrappemesse

Nå kan det nesten se ut som om jeg bare shopper og shopper og skaffer meg ting, uten å bruke det til noe. Det er nesten sant da *rødme* Men jeg har laget noe, jeg har bare ikke fått rota meg til å ta bilde av det. Og uten bilde får jeg heller ikke lagt det ut her :o) Sånn henger det altså sammen, men tilbake til saken; messa!

Jeg har vært på messe (www.stempelscrap.no) og kost meg masse med å kikke på hauger av stilige scrappeting. Selvfølgelig havnet noen av de deilige scrappesakene i handleposene mine, men de fleste scrappere er sosiale, så i tillegg til å shoppe brukte jeg noe av tida til å møte andre scrappeshoppere fra det rosa forumet (scrapbookexpress.no). Kjempekoselig å se noen av menneskene bak nickene :oD Og jeg lover deg, scrappere er flinke til å shoppe, og det var neimen ikke bare jeg som hadde mer enn en handlepose da jeg etter seks timer til slutt reiste fra messehallen ;oD

Her er et bilde av godsakene jeg endte opp med til meg selv :oD

2 Comments:

Blogger Scrappelise said...

Hei igjen ! Messe er gøy ikke sant? Og nå er det en utfordring til deg på min blogg! Ha en fin kveld!

30 oktober, 2007 18:11  
Blogger Scrappelise said...

Hmm. her var det stille ja. Venter på at du skal komme innom denne bloggen Krøllebølle!

09 desember, 2007 01:58  

Legg inn en kommentar

<< Home