torsdag, januar 03, 2008

Godt nytt år!

Puh! Da var 2007 over og 2008 i gang. Og gjett! Jeg klarte målet mitt på 50 LO'er i 2007!! *juble juble* Så nå har jeg høyna innsatsen og går for 75 LO'er i 2008! *gulp* Får håper det hjelper mot det overordna målet om å komme "up-to-date". Er bare 11 måneder og et "studiealbum" på etterskudd nå! :oD

Og før jeg runder av dette innlegget med et par av fjorårets siste kreasjoner, vil jeg ønske alle medscrappere og andre medmennesker et fredfullt nytt år i 2008!

I fjor var jeg en tur på hopprenn i Vikersund. Det var en opplevelse! (Opplevelsen kan du lese mer om her: http://ninamarias.blogspot.com...skiflyvning-i-vikersund.html) Og som seg hør og bør ble det en LO ut av det :oD


I 2007 scrappet jeg også denne doble av pusen og min andre halvdel. Sleit litt med den og endte vel med å stasje litt for mye, men men... Denne ble forøvrig påbegynt på førjulsscrap 1. desember med medlemmer fra det rosa forumet. Et særdeles hyggelig treff! :oD