torsdag, januar 03, 2008

Utfordring fra Scrappelise

Ser man det! Skjønner jeg er her litt sjelden for jammen hadde ikke Scrappelise lagt inn en aldri så liten utfordring til meg i bloggen sin (http://scrappelisespapirer.blogspot.co...kjempeskummel-nabo.html) i oktober!

Og sammen med den lå en "You make me smile" utmerkelse!

Tusen hjertelig takk Scrappelise! *stor klem*
Og så til utfordringen...å publisere 7 ting om meg selv. Veeel, noen hemmeligheter får forbli nettopp det, meg jeg kan avsløre følgende:

1. Jeg er en sneglescrapper med stor S. Kan bruke mer enn 2 uker på en enkel LO!
2. Nicket "Krøllebølla" fikk jeg av noen kamerater da jeg studerte informatikk.
3. Jeg strever med å bruke mønsterark, de er jo så vakre!
4. Jeg sorterer papirpengene i lommaboka mi etter verdi (når det er noen der da :op)
5. Jeg kjører gjerne 3 timer for å komme på scrappetreff.
6. Jeg har et arr etter å på uforklarlig vis ha klart å kutte meg selv med en hammer. (Ja, det er mulig.)
7. Jeg har alle Seinfeld-sesongene på DVD, sammen med min mann.

Dett var dett! :oD

1 Comments:

Blogger Tea Kristin said...

Godt nytt år Krøllebølla! :) Kjempefine LOer i forrige innlegg!

05 januar, 2008 12:30  

Legg inn en kommentar

<< Home