onsdag, januar 23, 2008

Årets nummer 3

Det er godt å være skikkelig i gang med året! På alle fronter egentlig, men spesielt scrappefronten ;o) Jeg har regna litt på målet mitt siden sist, og 75 LO'er på1 år det vil si 6,25 LO'er i måneden eller 1,44 LO'er i uka eller 0,21 LO'er per dag. Hmm...blei plutselig litt mer betenkt...men målet er satt, så det er bare å jobbe på! Her er årets tredje LO:

Denne ble faktisk valgt til å være med "I rampelyset" for uke 4 på Scrapbook Express. :oD Tanken med denne LO'en var egentlig bare å få så mange minner som mulig inn på en side, men likevel ha plass til journaling. (Jeg bare må ha med tekst! Ellers glemmer jeg så mange detaljer. ;o))

5 Comments:

Blogger Tea Kristin said...

Kjempefin LO! Jeg har også vært på Schæffergården en gang! Det er så nydelig der!! :)

23 januar, 2008 22:44  
Blogger { Kristina } said...

Den tøffeste LO'en jeg har sett på lenge. Overskriften digger jeg, og så er det så mye spennende som "skjer" på LO'en. :)

25 januar, 2008 23:26  
Blogger Nora said...

Denne kigget jeg på rosa forumet tror jeg:D Kjempefin LO!! Likte overskriften veldig godt:)

Jeg har tagget deg! Gå til bloggen min for å se hva du skal gjøre;) http://noraraaum.blogspot.com/

-Elenion

27 januar, 2008 12:40  
Blogger Charlotte said...

Hej Nina,
Jeg kom helt tilfældigt forbi din blog (via andre norske bloggere). Og så synes jeg lige, at jeg ville hilse på! :-)
Denne LO er bare KÆMPEFLOT! Jeg synes det er cool, som du har brugt tekstcirklerne direkte på LOen og cool at du har brugt forskelligt farvede penne til at skrive teksten med. Herligt med så mange billeder på en LO! Kæmpeflot!! :-)

Og så ser jeg jo, at du har linket til min blog! Hvor herligt. Tak for det! :-) Jeg vil så også linke til dig fra min blog.

Håber du nyder dagen!
Klem Charlotte i Danmark

05 februar, 2008 13:09  
Blogger ?? said...

Mange super fine loèr du har laget.
Takk for titten...

08 februar, 2008 19:47  

Legg inn en kommentar

<< Home