lørdag, februar 09, 2008

Scrapping med svigersøs

Der er bare hyggelig å scrappe sammen med andre! Svigersøs og jeg scrapper stadig sammen, og da hender det også at vi husker å ta noen bilder. :o) Her er en LO om nettopp det sosiale ved scrappinga. Jeg kosa meg skikkelig når jeg lagde denne, og ble egentlig litt fornøyd. Syntes jeg klarte å få til en god fargesammensetning med ark og pynt, og så følte jeg meg litt kreativ med tittelen også. :o)

"To glade scrappesøstre"

Har brukt: bazzill, Basic Grey - Stella Ruby (Drinks at the Savoy) mønsterark, diverse knapper, diverse bånd, blonde- og journalingstempel fra Unique Boutiqe See Dee's, hvitt blekk og hvit penn, chipboard 2-tall fra Bazzill, med hvit scrapper's floss fra Karen Foster har jeg skrevet "glade", trademarks rub-ons (jane) fra American Crafts, stifter
________________________________________________

Nora (Elenion) har tagget meg i sin blogg (her: http://noraraaum.blogspot.com/2008/01/facts-yo.html), så da er jeg bare pent nødt. Her er 7 nye fakta om meg:

1. Krøllene mine er ekte. Og jeg har alltid ønsket meg slett hår :op
2. Jeg synes det er helt greit å ha en projektor og et lerret i stua. Noe min mann liker veldig godt :oD
3. Jeg er utprega B-menneske, og sover gjerne til kl. 12 om jeg får lov.
4. Jeg gifta meg med den beste mannen i verden da jeg var 18 :oD
5. Jeg tar alltid vare på rester når jeg scrapper, så lenge de er store nok til at de kan brukes til å lage diecuts av.
6. Jeg elsker Disney-tegnefilmer! Og samler på Disney-klassikerne :oD
7. Jeg tror på Gud, Jesus og Den Hellige Ånd :oD

Jeg utfordrer herved disse til å skrive 7 fakta om seg selv:

* Lillian (Lillians lille liv)
* Mette (Miss Aakermann)
* Tea (Trivelig)
* Linn (Linns fristed)
* Charlotte (Charlottes bits and pieces)

Egentlig skal jeg vel utfordre 7, men jeg tror det får holde med disse denne gang :oD

3 Comments:

Blogger Tea Kristin said...

Kjempefin LO! Morsomme bilder! :)

Jeg tar utfordringen!! :) Blogger kanskje senere i dag!! :)

Ha en strålende helg!

09 februar, 2008 15:50  
Blogger Scrappelise said...

masse fint er lagt her siden siste titt og så må jeg innrømme at jeg liker godt å lese litt av det du skriver også1 Ønsker deg en flott uke !

11 februar, 2008 13:55  
Blogger Lillian Maria said...

oj... får se om jeg får tid til det en gang da... Men stilig LO by the way :) Blitt lite scrapping i det siste for min del... Åssen balanserer du scrapping, jobb og mann?!?

13 februar, 2008 15:26  

Legg inn en kommentar

<< Home